2014. február 9., vasárnap

Végzőseink búcsúznak - Ginnie

Ha valakinek azt mondom: "Bocsi, nem láttad Virginiát?" valószínűleg nagyon furcsán néz rám, akkor is, ha a főnixek házába jár. Egyik kiemelkedő vöröskénket, ha hiszitek, ha nem így hívják, de mi inkább Ginnie fedőnévvel azonosítjuk, tudjátok a gonosz sárkánykémek ellen éppen ideális, meg amúgy is, ő olyan mint egy Ginnie. A lányka szent ünnepünkön született és onnantól nem volt megállás, felcseperedett, és már közöttünk van öt éve. Szinte hihetetlen ugye? Én pedig, mint jó harmadikos elkaptam, hogy kifaggassam, mert mindig is tetszett a vörös haja. Íme, mindenki Ginnie Marrywatherje: 




Az élet hegymászás, de a kilátás csodás!  




1. Hogy érzed magad az utolsó év küszöbén?
Hát, nagyon furcsán és kicsit összezavarodva, hogy őszinte legyek. Amikor évekkel ezelőtt először átléptem az iskola küszöbét el sem tudtam képzelni, hogy milyen lesz itt tanulni. Most azt nem tudom elképzelni, hogy ne itt tanuljak.

2. Melyik volt az öt év legemlékezetesebb pillanata számodra?
Rengeteg volt, azt hiszem, hogy egyet se tudnék úgy különösebben kiemelni. De azt hiszem, hogy amelyik a leggyakrabban eszembe jut, az a tavaly húsvét, amikor a beszélő csirkém az ölembe pottyant. Majdhogynem a szó szórós értelmében. Valamint az egész mágus tusa, ahol egyedüli Eridonosként indultam el. Bár, ez nem egy pillanat, de ez is nagyon emlékezetes a számomra.

3. Mi az, ami igazán hiányozni fog, ha véget ér az utolsó éved itt?

Sok minden, a hangulat, a társaság, az órák, a tanárok... a minden. Oké, tudom, hogy ez szentimentálisan hangzik, de így van. Akkor, amikor elballagunk sokunk életében egy korszak zárul le, és talán maga a korszak fog hiányozni. Tudom, ez furcsán hangzik, de ha ötödikes leszel, akkor megérted.

4. Mi az, amit úgy érzel, hogy még meg kell tenned a vizsgák előtt?
Tanulni rájuk.

5. Az évek során melyik tantárgy és melyik tanár kerültek a legközelebb hozzád?
Nem tudom, azt hiszem, hogy a legtöbb tanárral jó kapcsolatot alakítottam ki, de úgy különösebben senkivel sem lett jó kapcsolatom.

6. Inkább elméleti vagy inkább gyakorlati embernek tartod magad?
Egyértelműen gyakorlatinak. Ez abból is látszik, hogy előbb cselekszem, mint gondolkozom, legyen szó bármiről.

7.  Mestertanoncság, munka vagy világjárás? Mi a terved az elkövetkezendő két-három évre?
Hát, azt hiszem, hogy maradok mestertanoncnak, mert fogalmam sincs, hogy mit akarok kezdeni magammal és a jövőmmel, de mondjuk arról sincs fogalmam, hogy jövőre milyen szakra menjek. Szóval lehet, hogy majd vállalok valami munkát a faluban, és közben gondolkozom a jövőm felől. Majd meglátjuk. Még van pár hetem eldönteni, hogy mit szeretnék.

8.  Milyennek ismerted meg a házad? Másmilyen, mint amilyennek az elején hallottad?
Vidámnak, segítőkésznek és nyitottnak. Igazából nem nagyon hallottam róla semmit, csak a vonaton pár szót, de azok nem voltak túl mérvadóak. Szerintem az Eridon egy nagyon jó ház és szeretném, ha a jövőben ugyan olyan maradna, mint amilyen most.

9.  Ha egy zeneszámmal kellene jellemezned a házad, melyik lenne az?
Edda - Gyere őrült (mert minden Eridonos őrült egy picit)




10. Ha nem Eridonos lennél, melyik házba kötöttél volna ki szerinted?
Hű, ha hiszed, ha nem sokat gondolkoztam ezen az álmatlan éjszakáimon, és mindig arra jutottam, hogy akkor a Levitába kerültem volna. Megindokolni nem tudom, egyszerűen így érzem.

11. Ha tanár lennél, mit tanítanál a legszívesebben?
Nem tudom, még sosem gondolkoztam azon, hogy tanár legyek, de azt hiszem, hogy MitVall-t tanítanék a legszívesebben, mert az a tantárgy áll a legközelebb a szívemhez.

12. Melyik DÖK által szervezett program volt a kedvenced?
Mivel én magam is DÖK-ös vagyok sokban segédkeztem, így igazságtalan lenne egyet kiemelni.

13. Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
Leonie, mert ő mindig pattog és olyan boldog, igazából kíváncsi vagyok rá, hogy hogyan csinálja, de még sosem kérdeztem meg tőle. De ha lenne egy ilyen lehetőségem, akkor Leonie lehetnék és tudnám kérdés nélkül is a választ.

14. Melyik az az öt szó, amivel elsőben a leginkább jellemezni tudtad volna a házad, és melyik az az öt, ami most a leginkább jellemző rád?
Eridon: piros, élettel telni, vidám, őrült, örök optimista,
Én: izgatott, összezavarodott, cél tudatlan, örök optimista, pattogós

15. A választott szavakat hogyan értékeled? Pozitívabb vagy negatívabb lett az összkép?
A hát tekintetében a lehető legpozitívabb értelemben, azonban amiket magamra mondtam azokat is-is. Van benne negatív és pozitív dolog egyaránt.

16. Melyik házból került ki az évek során a legtöbb barátod?
Ide most a saját házunkat számítsuk, vagy ne? Mert ha igen, akkor egyértelműen az Eridonból, ha meg ne, akkor a Rellonból.

17. Ki az, akivel úgy érzed, hogy az évek alatt életre szóló barátságot kötöttél?
Elizabeth Charlotte Vane, ő az évek során olyan lett, mintha az elveszett nővérem lenne.

18. Melyik vizsgától tartasz a leginkább?
A VAV-tól, mert ott nincs kifejezett tananyag, ott bármit kérdezhetnek, az elmúlt öt évből vagy tudod vagy nem.

19. Milyen jó tanáccsal szolgálnál a negyedéveseknek?
Az idei negyedikeseknek azt mondom, hogy készítsék fel magukat, mert a jövőévük nem lesz séta galopp. Lesznek jobb és rosszabb pillanatok. Lesz olyan, amikor abba akarják majd hagyni az egészet, de tartsanak ki, mert e végén rájönnek, hogy megéri.
És a kisebbeknek pedig azt üzenném, ha nem baj, hogy élvezzék ki, amíg kicsik lehetnek és élvezzék a gyerekkorukat amíg megtehetik.

20. Kívánj valamit a házadnak, amivel motiválni tudod a kisebbeket!
Egyszerre a kettőt, hát legyen. Azt kívánom, hogy a kicsik merjenek segítséget kérni a tapasztalt nagyobbaktól ha szükség van rá, és ne féljenek, úgy, ahogy én.


Köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdéseimre, sok sikert kívánok neked a vizsgákhoz és ahhoz is, hogy megtaláld az életcélod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése