2014. február 14., péntek

Végzőseink búcsúznak - Lenna


Lenna Alice Goldberg - az Eridon mindenki által ismert Lennája, aki az elmúlt években hajtóként a legmegbízhatóbb játékosok egyikeként lopta be magát a kviddiccsezők szívébe, az Eridon és az Arany Főnixek csapatának kapitánya volt, valamint prefektusi jelvényt is viselt. Ha nem seprűn lovagol (vagy épp kötelességeit teljesítette), sokszor látni könyvvel a kezében ezt az angol származású, szép hölgyet, aki a ház kívül-belül vörösei közé tartozik. Pár kérdés erejéig bátorkodtam megzavarni csokievés közben, nagyon barátságosan fogadott és még meg is kínált.



Öt éve vagy a Bagolykő diákja – miért épp ide kerültél?
Édesapám Magyarországon talált újra magára anyám halála után; itt alapított ismét családot, és hozott magával engem is. Így kézenfekvőnek tűnt egy itteni iskola.

Sajnálom, ha érzékeny témát érintettem.
Semmi gond, nem ismertem az anyámat, a nevelőanyám teljes mértékben betölti az anyaszerepet az életemben; habár néha azt kívánom - természetesen - bár ne csak képekről ismertem volna meg.

Vannak testvéreid? Valaki, aki esetleg nyomdokaidba léphet az iskolában?
Igen, kettő is! :) Persze mindketten féltestvéreim, de ez számomra fel se tűnik. Josh az idősebb és Lucy a fiatalabb; ha minden igaz, Josh jövőre kezd a Bagolykőben.

Akkor minden bizonnyal már meséltél neki, mik várnak rá. Mik voltak az első benyomásaid, amikor megérkeztél az iskolába?
Az, hogy milyen óriási nagy ez a hely és hogy a halálba találom én meg itt a WC-t :D Ja és, persze izgultam, hogy melyik házba fogok kerülni - mint minden gólya...

Milyenek voltak az első emberek, akiket megismertél? Milyen volt az Eridonba kerülni?
Arra emlékszem, hogy mindenki segitőkész volt és nagyon kedves, habár én felfújtam a dolgot és mindenhova beleláttam azt, hogy úgy néznek rám, mint egy állatkerti látványosságra, amikor új voltam. Valójában rám sem hederítettek, azt se tudták, ki vagyok, ha végigmentem a folyosón.
Az Eridont már az első perctől kezdve imádtam! Talán Loise, Lin, Caius, Riell voltak az elsők akikkel megismerkedtem, de már erre sem emlékszem pontosan, mert csak örültem, hogy itt a hajam vöröse beleolvad a színekbe és nem virítok ki a képből :D

Szerintem nagyon szép hajad van ^ ^ Mire emlékszel a legszívesebben vissza az elmúlt évekből?
Köszönöm, azt mondják anyué volt ilyen :)))
Sok mindenre, de talán a kviddicsmeccsekre, edzésekre. Azok hihetetlen adrenalinlöketeket adtak és élveztem az izgalmat. És habár Line kemény edzéseket tartott, még azokat is szerettem (persze inkább így utólag :D ).

Miben, mennyit fejlődtél szerinted az évek alatt és mi volt a legfontosabb, amit megtanultál?
Sokat, nagyon is sokat fejlődtem, például kviddicstudásban mindenképp; de ma már olyan varázslatot is elvégzek, amiről eleinte csak álmodtam. Az egyik legfontosabb, amit tanultam, a türelem, és az, hogy hiába tervezek el mindent - na nem mintha annyira terveznék... :D - úgyis fölösleges, mert borul az egész! ;)

Ha már tervezés - a tanulmányaidat és a kviddiccset illetően hogyan képzeled a folytatást?
g nem tudom :D Lehet, hogy kezdek valamit a kviddiccsel; vagy elmegyek egy pályaválasztási tanácsadóhoz... De az apám mindenképpen tanárt szeretne faragni belőlem; pedig én ebben a tervének sikerében kételkedem. A nagyi meg azt szeretné, ha kiköltöznek hozzá Angliába; szóval bőven el vagyok látva tanácsokkal; és igazából mindenki jobban tudja, mit kéne csinálnom.

Van olyan vágyad, álmod, amit a záróvizsgák után szeretnél valóra váltani?
Hát, mindig is el szerettem volna menni egy pár helyre a világban (csak, hogy utazzak! :D)
Például Írország, Olaszország és Egyiptom nagyon vonz, meg szívesen belekóstolnék a keleti kultúrákba is egy kicsit. Ja és mindenképpen meglátogatnám az Északi-sarkot is, tuti nagyon érdekes! ;) Mindenképp megneznem a sarki fényt is!!!

Izgalmas terv! Akkor biztosan várod már az év végét. Milyen volt ez az utolsó év?
Igen is meg nem is. Egy kicsit sajnálom, hogy elvégzem a sulit, mert szeretek ide járni; de persze az élet meg tovább, jönnek új lehetőségek. Ez az év hihetetlenül gyorsan elment, gyorsabban mint a többi; és kezdem sajnálni, hogy nem használtam ki eléggé az időmet.

Mi a helyzet a vizsgákkal? Tartasz tőlük?
Általában nem vagyok egy túlzottan lámpalázas alkat; de most elmondom őszintén, hogy egy kicsit félek... De csak sikerül valahogy, mint korábban is; ezek is csak vizsgák, végül is. A probléma az, hogy kicsit hajlamos vagyok mindent az utolsó pillanatra hagyni, így a tanulást is

Menni fog, majd szorítunk nektek :) Az évek során melyik tantárgy és melyik tanár kerültek a legközelebb hozzád?
Köszönöm, már előre is! ^^
Hát ez jó kérdés... Természetesen a Repüléstant a kviddics miatt mindig is szerettem; és az SVK is mozgatta a fantáziámat. A tanárokkal igazából nem volt bajom soha; szerintem nem voltam én túl rossz diák :D Mégis, talán a legtöbb kapcsolatom Kahlil bácsival volt, hiszen házvezető tanárom; aki nagyon is odafigyel a fiókáira, én meg prefektusként amúgy is többet találkoztam vele. :)

Ha végül tanár lennél, mit tanítanál a legszívesebben?
Ha akkor már Repüléstant; de a kviddicsben inkább a gyakorlati rész a jobb! :) Esetleg még a Mágiatörténet sem lenne rossz. Vagy az Átváltoztatástan, de az talán nem megy elég jól nekem, vagy amit még el tudnék képzelni, az a Bűbájtan.

Meglepően sokféle tárgy, ahhoz képest, hogy nem akarsz tanítani :D
Hű, várj, akkor még itt az Asztronomia is! :D Az a baj, hogy igazából mind érdekes, valamennyire... Meg amúgy nem tudok könnyen dönteni...

Visszatérve az év végére, mik és kik azok, amiket/kiket a leginkább fogsz hiányolni, ha elhagyod a kastélyt?
Leginkább az Eridont, a sok bolond háztárssal- most nem sorolnék fel személy szerint mindenkit, de sokan fognak hiányozni. Meg persze a megszokott helyek, a klubhelyiség, az ismerps kviddicspálya, a nagyterem, és minden eddig evidensnek vett, hétköznapi dolog... Na és a kényelmes ágyam a szobában, főleg, hogy már nem kell járőröznöm, így igen jókat alszom benne!

Milyennek ismerted meg a többi házat? Mennyire szolgáltak rá a billogaikra? Okoztak neked nagy meglepetést?
A házak között igazából nincs is olyan nagy különbség, mint amennyire néhányan felfújják... Szerintem mindenkiben van mind a négy házból, csak az egyikből kiemelkedően sok, azért van ott! :D Általában a rellonosok okoztak kellemes meglepetést, sokkal kedvesebbek, mint ahogy hírlik, szóval senki ne higgyen a rémhíreknek és a "borítónak". ;) A billogoknak biztos van némi alapjuk is, de senki esetében se általánosítsunk! :)

Milyen jó tanáccsal szolgálnál a negyedéveseknek?
Azzal, hogy élvezzék ki, amíg itt lehetnek, és néha a tanulás helyett többet ér egy jó hócsata! ;)

Üzenj még valamit az Eridonnak utoljára, búcsúzóul!
Mindig legyetek büszkék arra, hogy Eridonosok vagytok, mert ez az egyik legjobb dolog a Bagolykőben! Soha ne szégyelljétek azt se, ha féltek, mert még a legbátrabbak is félnek néha, és sokkal nagyobb erésség, ha beismeritek! ;)
Ja és egyetek sok csokit, mert az jó! :D

Nagyon köszönöm, hogy időt szántál rám, meg a csokoládét is.
Igazan nincs mit, majd visszajarok csokit osztani! Cukrosnéni leszek ^ ^

(szerk. megj.: cukrosbácsink már úgyis van...)

(Kitsune, Ádám jóváhagyásával)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése