2014. szeptember 16., kedd

Ki legyen a HV-nk?

Mivel sajnos Kahlil prof nem jelentkezik a posztra, ezért megkérdeztem házam diákjait, kit látnának szívesen a ház élén. A sorrendet az alapján állítottam, hogy hányan mondták ki az illető nevét, számot azonban nem írok hozzá, van, aki több nevet mondott, van, aki kevesebbet, nem lenne fair és befolyásolni se szeretném a pályázó professzorokat. Sajnos nem mindenkinek érkezett vissza a válaszbaglya. Ha menet közben még befut válasz, frissítem. Lássuk most az eredményeket: 

 Merkovszky Ádám
Igazság szerint eléggé megnyugtató, hogy van(nak) olyan(ok) a pirosak között, aki(k) szívesen látná(nak), mert már elkezdtem megírni a pályázatomat. Bízom benne, hogy az iskola vezetősége megfelelőnek fogja tartani, és az új tanévet már mint az Eridon házvezetője kezdhetem.

 Mészáros Gréta



Dwayne Warren

Megtiszteltetésnek venném a támogatást, örömmel lennék HV.
Cheesy
  
Vasváry Richárd Nándor
Megtisztelő hallani, hogy a ház diákjai között akadtak, akik szívesen látnának engem az Eridon élén, de félek, nem lennék megfelelő vezetője a főnixeknek, sajnos nem valószínű, hogy tudnék annyi időt szakítani a házra, amennyit az megkövetelne - és megérdemelne.
Hiszem, hogy megtalálják az önök emberét, de tartok tőle, hogy az nem én vagyok.

Szikszai Attila


 Angelinne Vinnin
Nagyon nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy ennyi idő, és egy ilyen remek házután az eridonosok visszavárnának. Mindig is a szívügyem volt a ház, így terveim között szerepelt a kolléga távozásával, hogy ismét a ház vezetésére pályázzak. Szívet melengető érzés, hogy ez a diákoktól sem áll távol, hogy van, aki szívesen látna házvezetőjeként akár ismét, akár újonnan, és ez persze nagyon sok energiát is ad, valamint megerősíti az elhatározásomat, hogy ismét az Eridon házvezetője legyek. Smiley.

 Vécsey András


 Carl Tender
Úgy gondolom a pozíció betöltéséhez legfontosabb hiányosságom az idő. Szívesen vennék részt a ház életében és úgy gondolom hasznomat is vehetnék, viszont adminisztrátori feladataimat ritkán tudnám ellátni, így egy erre alkalmas házvezető helyettes kellene mellém.
 Amennyiben igényt tartanak egy olyan házvezetőre aki hétvégente tud belefolyni a ház életének sűrűjébe, szívesen benyújtok egy pályázatot és kötelességeimhez hűen lépek majd fel, valahányszor alkalmam nyílik rá.
 Nem árulok zsákbamacskát, ez bizonyára becsületemre válna házvezetőként is Smiley

 Sebastian Felagund

Értékelem a megkeresését, de valahogy nehezen hiszem, hogy bárki is szívesen látna az Eridon élén. Több alkalommal is pályáztam már, nem volt igény a munkámra. Mindettől függetlenül igen, szívesen lennék. De ezt a döntést ugyebár nem nekem kell meghoznom.

 Maróti Antal
Megtisztelő, hogy gondoltak rám, mint házvezetőre, de úgy érzem, nem lennék alkalmas a posztra. Egy varázslóiskolában sok olyan dolog történhet, aminek megoldásához nem árt, ha az ember ért a mágiához. Nem mellesleg hatalmas generációs szakadék is van köztem és a diákok között, házvezetőként viszont szerintem fontos lenne, hogy viszonylag könnyen megértsük egymást.
Szóval, nagyon megható, hogy felmerült a nevem, de nem fogok pályázni. 

Asher Noah Wayde

Természetesen szívesen lennék a házvezető. Az elmúlt tanévben a Házvezetőhelyettesi poszt betöltése során volt alkalmam megismerni az eridonosokat, és bármennyire is fáj bevallanom, nagyon is megszerettették magukat velem. Így, annak ellenére, hogy nagyon sajnálom, hogy Kahlil nem vállalja tovább a ház vezetését, én magam szeretnék jelentkezni a feladatra, mert őszintén, az élet az Eridon nélkül unalmas lenne - még számomra is.
Smiley

Rédey András Kálmán


Hornyák Gábor

Ennek nagyon örülök, mert én meg is pályázom a posztot, csak még a pályázat nincs kéz, álmodói teendők miatt, de határidőre beadom.
Tényleg örülök, hogy engem akarnak házvezetőjüknek!

+1 Keith Coltrane

Hát ha én lennék a HV, akkor rengeteg buli lenne és viszonylag kevés csendesség, viszont sokkal többször jönnének át diákok más házakból, mindenki ismerné a nevünket és mindenki közénk akarna tartozni, Rohr kisasszony lenne a Kulturális Segédvezető Bulilevezénylő szakmenedzser, tartanánk tanári esteket, hogy lássuk őket lezülleni, és tartanánk hajnali grillezést a kistavacskánál, lennének kviddicsbemutatók és ahh.
De mivel így meg úgy, meg jövőre végzős leszek, meg hát bulizni HVság nélkül is lehet, meg amúgy is csúnyán néznének, ha a Házvezető a padláson aludna egy diákkal, azt hiszem, mégse jelentkezek.
Pedig szuper lenne ám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése