2013. október 18., péntek

Interjú a régi/új prefektussal

A házból sokan kíváncsiak - gondolom én-, a vezetőkre, akik nap, mint nap a házért és a benne lévő diákokért dolgoznak. Így gondoltam szépen, sorban elkapom őket pár szóra, hogy ti is jobban megismerhessétek őket.
Az első alanyom az újdonsült prefektus Emandorie West, akit a közös helységben faggattam, és aki határtalan türelemmel válaszolt a kérdéseimre.
Szerintem mondhatom azt is, hogy nem kíméltem a lányt, mert ugyan, csak a tisztségéről tettem fel kérdéseket, de igyekeztem egy-két kényeset is elrejteni közötte, melyekre nem olyan szívesen válaszol az ember.

 - Szia, köszönöm, hogy elvállaltad az interjút, de akkor ne is húzzuk az időt, jöjjön az első kérdés. Miért döntöttél úgy, hogy csatlakozol a prefektusi gárdához?
 - Voltam már egyszer prefektus, akkor sajnos magánéleti válságom miatt kellett lemondanom a posztról. Nagyon szerettem csinálni és most, hogy ismét van erőm és időm ilyesmire, úgy gondoltam, pályázok. Veszítenivalóm nem volt, és végül meg is kaptam a tisztséget.

 - Akkor biztosan örülsz, hogy most megint megkaptad a posztot.
 - Igen, örülök, hogy megint szerves része lehetek az iskola életének.

- Mit gondolsz, mi egy prefektus főfeladata azon kívül, hogy megbünteti a rendetlenkedőket?
- Szerintem a prefektusnak tudnia kell fenntartani a rendet az iskola falain belül, ezen kívül segítenie kell a fiókákat a beilleszkedésben, illetve a Házvezetőnek is segítenie kell a mindennapi élet problémáit megoldani.

- Szép válasz, de folytassuk. Akár most, akár régen gondolom büntettél már meg diákot, őszintén; melyik volt a kedvenc büntetésed, amit kiosztottál?
- Hát nem is tudom, fogós kérdés. Igazából olyan régen volt életemnek azon része, hogy már nem igazán emlékszem rá. Talán még Serennel járőröztünk egyszer és mintha padlósúrolás lett volna, de nem teljesen biztos.

 - Te vagy a legidősebb prefektus, nem érzed úgy, hogy ez egy kicsit nagyobb felelősséggel is jár?
- Nem gondolom, hogy ez megkülönböztetne a többiektől. Mind egyenrangúak vagyunk, az, hogy én idősebb vagyok náluk jó pár évvel, nem befolyásolja ezt a dolgot.

- Azon kívül, hogy prefektus vagy csinálsz egyéb dolgokat is? Például tagja vagy a Döknek, esetleg az iskolaújságnak?
- Sajnos odáig még nem jutottam el, hogy egyéb ilyen kötelezettségeket is vállaljak. Annak idején, mikor újraindult a DÖK, én voltam az első elnöke, aztán erről is le kellett mondanom, azóta pedig nem volt annyi időm, hogy újra jelentkezzem a csapatba.

- Tudom, hogy senki sem szeret ilyen kérdésre válaszolni, és te még csak most kaptad vissza jelvényt, de a legidősebb is te vagy a gárdában, így szerintem nyugodtan feltehetem a következő kérdést, ami így hangzik. Ki a kedvenc prefektus társad?
- Óóó, ez de gonosz kérdés! 
- Tudom.
- Mint már mondtam, mindenki egyenrangú ezekben a körökben, így nem szeretnék és nem is tudok kiemelni senkit sem. Minden prefektustársamat ugyanúgy tisztelem, mindenkihez ugyanúgy állok.

- Értem, nos, köszönöm, hogy időt szakítottál rám, további szép napot.

- Én köszönöm, hogy lehetőséget adsz arra, hogy a többiek jobban megismerhessenek. Neked is szép napot

Ginnie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése