2014. október 25., szombat

Célkeresztben a vezetőség: Dwayne Warren



 Dwayne Warren neve nem hiszem, hogy sokaknak fejtörést okozna. Nekem is egyből beugrott, ahogy megláttam a nevét a hirdetőtáblán, és egyből arra is gondoltam, hogy vagy eltévedtem és a rellonosok között vagyok, vagy pedig valami óriási gubancot csináltunk, amiért így be lettünk fenyítve. Bevallom nekem először a "börtönőr" szó jut róla eszembe, és noha még nem jártam börtönben, pont ilyennek képzelem el az ottani felvigyázókat. Ezen gondolkozva ütköztem belé és kértem meg, hogy válaszoljon néhány kérdésemre. Lássuk hát új atyánkat!



Először is szeretnék gratulálni ahhoz, hogy házvezető-helyettesként bekerült közénk. Gondolta volna, hogy Mészáros professzorasszony éppen önt kéri fel?
Hát, nem igazán. Mármint bírtam az eridonos kölyköket eddig is, de azt nem gondoltam volna, hogy most már főállásban is vigyázhatok rájuk.

Milyen volt a fogadtatás a ház diákjai részéről?
Eddig még nem dobtak semmilyen undok meglepetést a küszöbömre és nem is dobálták meg az ajtóm, szóval asszem jó. Aztán amikor nem akart beengedni a portré, akkor is kisegítettek, szóval szerintem jóban leszünk.

Reméljük ezzel most nem adott ötletet nekik. Akkor eddig jó a viszony, remélem így is marad,
mert én nagyon csípem magát. *szívem szerint megütögetném a vállát, de valahogy ezt az első gondolat után elvetem, mert nem tűnik biztonságosnak.* Nem ide járt iskolába, de mit gondol, a személyiségéhez melyik ház áll a legközelebb?
Az Államokban nincsenek házak, mindenki együtt van. Szóval ez még új nekem. Nem tudom, eddig nem tapasztaltam akkora eget verő különbségeket a srácok között, de talán az eridonosokkal tudok a legjobban azonosulni. Vagy a Navinével.

Akkor nagyon jó helyre került. Meglett az új vezetőség, és a házban feltámadt az élet. Mik voltak az első intézkedései?
Kidobáltam, egy csomó ezer éves papírt a házvezetői szobában és bepakoltam a fiókom. Azt hiszem, ez volt az első. Vagy nem. Először megtudakoltam a jelszót a házba.

Mennyi teret enged önnek a házvezető asszony?
A büntetésekben lényegében szabad kezet kaptam.

Tervez büntetéseket? De hát mi jó gyerekek vagyunk. Ha már büntetés, menyire kreatív ebben? Úgy hallottam Gréta néni igen sok ötlettel rendelkezik, ha regulázni kell.
Az amerikai tanáraim szintén elég kreatívak voltak, így vannak ötleteim. Az aurori kiképzésen megtanították nekünk, hogy a mentális fenyítés sokkal hasznosabb, mint a fizikai, szóval nem hiszem, hogy ágytálakat súroltatnék vagy ilyesmi. Egy tinédzser srácot jobban büntet, ha egy hétre szőke loknikat bűvölök neki.

Tanár úr, én már most is elég szép vagyok, úgyhogy mindenképpen viselkedni fogok azt hiszem. Miket szeretne elérni a házban idén?
Mondjuk... jó lenne, ha nem halna meg senki. Az sem lenne rossz, ha nem születnének babák az alapképzésen. Ha meg már minden ilyen jól megy, a házversenyt is megnyerhetjük.

Nem örülne neki, ha pár apró ember szaladgálna itt körülöttünk?
Határozottan nem.

Akkor most duplán aggódhat, hiszen a lánya is most lett elsős.
Mina tizenhárom éves...

Na de tanár úr, ez ön szerint befolyásolja a fiúkat, hogy megkörnyékezzék? Elvégre igen szép kislány.
Ne vedd személyeskedésnek, de ilyesmiről nem akarok beszélni, jó?

Megértem, egy apának se könnyű ez. Na de az Eridon. Még csak pár hete van közöttünk. ugyan, de ik a tapasztalatai, mennyire tud Gréta nénivel együtt dolgozni?
Gréta... néni, egy angyal. Nem keresi a feszültséget, ahogy én sem és elfogadta, hogy a munkám miatt nem mindig tudok a kastélyban lenni. Eddig minden tökre simán megy és szerintem így is marad. Jó főnök.

Akkor hivatalosan megállapíthatjuk, hogy önök remek párost alkotnak. Vannak már diákok, akiket megjegyzett magának az Eridonosok közül?
Persze. Mondjuk a Prefektusokat. Nem árt, ha az ember tisztában van velük gondolom. A legtöbb srácot azonban még a rendfenntartói vonatkozásokból ismerem. Belegondolva egész sok eridonos járt már nálam szabályszegésért.

Még egy kérdésem lenne. Ha minden házzal kellene közös programot csinálnia, tehát lenne egy Eridon- Navine, egy Eridon - Levita és egy Eridon - Rellon, akkor milyen programok lennének a házak közelebb hozására?  
Négy mázsa krumpli megpucolása mugli módszerrel minket egész közel hozott a kiképzésen. Meg is kérdezem a manókat, van-e egy kis felesleges krumpli, kösz' a tippet.

Nem pont így gondoltam a dolgot, de csak szóljon mikor lesz, úgyis régen jártam már otthon...
Legyen inkább meglepi.

Azt hiszem itt a remek időpont arra, hogy megköszönjem az interjút, szerintem mindent megkérdeztem, gondolom önnek is sok dolga van még, nekem is meg kell még érdeklődnöm ezt a magántanulói státuszt, mielőtt a krumplik ideérnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése