2014. október 6., hétfő

Interjú Professzor Zebulonnal.

Sziasztok! Nánásy Levendula vagyok az Eridon-blog új szerkesztője. Tőlem főleg interjúkat, recepteket és szépségápolási praktikákat tudhattok meg. Első kiszemeltem nem más mint Professzor Zebulon és ma vele ismerkedhettek meg. Vele főleg a laboratóriumában találkozhattok és én is ott ültem le vele beszélgetni. Nos jöjjön az interjú.
Külsője: magas, vékony ember. Fekete hajához fekete szem társul. Főleg öltönyt és tornacipőt visel. Haja rövid, de nem szereti fésülgetni.
Miként került a Bagolykőre? Miért pont a godnoki állást választotta?Miután kijártam a Roxfortot -természetesen kitűnő bizonyítvánnyal-, alapítottam egy labort, ami aztán egy szerencsétlenül sikerült kísérlet következtében romba dőlt. Hazaköltöztem ideiglenesen a szüleimhez Magyarországra, ahol hallottam az iskoláról. Felmerült bennem a gondolat, hogy esetleg odabent folytathatnám a kutatásaimat, persze visszafogottabban. Az igazgató kegyesen meg is engedte, ám csak bizonyos kompromisszumok mellett. Csak úgy maradhatok az Bagolykőben, ha nem robbantgatok, a diákokra nem jelentek veszélyt, és gondnokként is működök. Megalázó, de nincs mit tenni.
Írja le magát belsőleg!
Belsőleg... bunkó, flegma, felsőbbrendűségi komplexusban szenvedő - nem véletlenül. Lenézem a butákat.

A laboratóriumában mit is lehet csinálni?
A laborban semmit sem lehet csinálni. Csak nekem. Senki Ne Nyúljon Semmihez!Mivel lesznek többek a diákok, ha elmennek a laboratóriumába?
Ha eljönnek a laboromba, és rendesen viselkednek, akkor esetleg segédkezhetnek pár tesztemben. Adok nekik valami szerkezetet, elmondom, hogy elvileg miként kéne működnie, majd egy napra nekik adom tesztelésre. Utána persze vissza kell jönniük, és elmondani a tapasztalataikat.S végül mit várhatnak a szingli diáklányok öntől?
A szingli diáklányok pedig ugyan azt várhatják, mint a nem szinglik, meg a fiúk. Nincs kivételezés.
Köszönöm az interjút!//Álmodói megjegyzés: Ha valaki haladó ranggal rendelkezik, és lejön a laborba, részt vehet a kísérletekben és tesztekben. Ha ügyesen játszik, kaphat bájitalt vagy szerkezetet, amihez adok tanácsokat, majd ezt A KÖVETKEZŐ JÁTÉKÁBAN KIJÁTSZHATJA! Minden ajándék egyszer használható, utána "elhasználódik". A visszavitelt nem kell feltétlenül kijátszani. Ha valami nem világos, baglyozz meg.//Külsője: magas, vékony ember. Fekete hajához fekete szem társul. Főleg öltönyt és tornacipőt hord. Haja rövid, de nem igazán szereti fésülgetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése