2016. október 12., szerda

Kreatív Halloween

Hamarosan itt a halottak napja, valamint a halloween, bár kis hazánkban csak az előbbit tartjuk, viszont sok házibuli vagy szórakozóhely témája az amerikaiak ünnepe is. Biztos, hogy neked is megfordult már a fejedben, hogy magadra öltsd egyik kedvenc rémed kinézetét, vagy csak szeretnél egy extravagáns sminket, amit pár kép erejéig viselsz, hogy azután feltehesd a közösségi portálokra és élvezd az emberek csodálatát. Eltaláltam? Eltaláltam.
Ha még nincs inspirációd, hogy ki is légy idén, íme, néhány videó, ahol láthatod a smink összes lépését, eszközét. Ha ezek az arcfestések nem nyernék el a tetszésed, ugyanezeken a csatornákon vannak további hasonló videók is. Esetleg még nézz szét a youtubeon is, hiszen több ezer ilyen témájú felvétel van fenn. Nincs olyan ember, akit ne ihletne meg pár ilyen tartalmú videó a megnézésük után.




Én is csináltam néhány éve ilyen halloweeni sminket, még akkor is, amikor már bőven december közepén jártunk.


Amit használtam:
-    fekete és fehér szemceruza (nem csillogós)
-    fekete és fehér tégelyes arcfesték
-    alapozóhoz használatos ecset
-    fekete vagy szürke szemhéjpúder
-    fekete szemhéjtus

A szemceruzával először megrajzoltam az alapot, amit elrontottam, azt sminklemosóval javítottam. Ha ez megvolt, a fehér arcfestékkel kitöltöttem a koponyacsontot, utána pedig hagytam, hogy megszáradjon. Amíg a fehér száradt, a feketével kitöltöttem a szemüreget, az arccsont alatti részt és az orrüreget. Miután megszáradt, ezt fekete szemhéjpúderrel mattítottam. Így már megvolt az alap, ezt követte a tónusozás. Ez az arccsont, halánték, orrnyereg környékét jelentette, valamint a fogakat. Szürke és fekete szemhéjpúdert használtam, és az ujjaimmal összemostam a színeket. Amikor ezzel is végeztem, tussal repedéseket, lyukakat rajzoltam még a „koponyámra” s voilà, elkészültem. Nem túl bonyolult, de igazán mutatós sminket kaptam.
Ha vizuális típus vagy, itt a link, amit én is alapul vettem e koponya elkészítéséhez:




Remélem, idén halloweenkor eszedbe jut valamelyik ötlet és megvalósítod! Wink
Ne feledd, még van pár heted ahhoz, hogy beszerezd azokat az eszközöket, amik még nincsenek meg neked, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése