2016. október 26., szerda

Tekerd fel a hangerőt!

Szerkesztettem egy összeállítást, amiket hallva vagy látva azonnal az Eridonra gondoltam.
Hogy miért? Egyszerű.
Az elmúlt időszakban nem igazán nyitottunk a zenekultúra irányába, úgyhogy most egy laza, nem túl megerőltető, de szórakoztató cikket akartam összedobni. Összegyűjtöttem ezért néhány általam és általatok ismert dalt, ami talán jellemezné a pirosak őrült, energiadús társaságát, akik imádnak kalandozni, és általában a legapróbb dolgoknak is tudnak örülni. A dalokat saját kútfőből, valamint az általatok megosztottakat közül válogattam, hogy mindenki találjon magának valamit. ^^

Igazán vegyes csokorra sikerült, szóval nem egyhangú az egész, inkább épp olyan színes, mint mi!


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése