2015. október 21., szerda

Interjú a házvezetőséggel - Riviera kisasszony

*Lorelai házvezető-helyettes asszony után rohan a folyosón* Hát csóóókolom Lorcsa néni, esetleg tegeződhetnénk? Tudom, Önnek kéne felajánlania, de szeretnék egy fergeteges interjút készíteni szerény személyével, esetleg szabad? *megnyerő mosoly*
*Finoman felvonja egyik szemöldökét*
Sajnos nem preferálom a tegeződést, szóval ha lehet, maradjunk a magázódásnál, Szentmihályi úr. És essünk túl rajta gyorsan és - lehetőleg - fájdalommentesen.



Hát, Lorcsa néni tudja... *lebiggyeszti a száját, majd komolyra fordítja a szót* Milyen érzés az Eridon élén állni Radúzzal? A vele való közös munka, vagy mi vonzottuk inkább a tanárnőt?
Amikor megláttam, hogy Kafka úr lesz a házvezető, úgy éreztem, kell mellé valaki, aki kissé ráncba szedi a házat és a diákokat, betartatja a szabályokat. Nem sértésnek szánom, de Kafka úr nem biztos, hogy a szigoráról vagy a határozottságáról híres. Én viszont úgy érzem, képes leszek ellensúlyozni őt, ezzel biztosítva a ház gondtalan működését.

És ez miben fog megnyilvánulni? Ugye nem tetszik majd túlságosan szigorúnak lenni? *kissé riadt tekintet*
Az szubjektív, mi számít túlságosan szigorúnak. Ne aggódjon, nem tervezek katonás rendet tartani. *elmosolyodik* De én a helyében nem okoznék túl sok nagy galibát, amíg velem kell majd elszámolnia azt követően.


Pedig a tanárnő egész jól szórakozott a vizsgámon is, úgy hallottam. *kajánul elvigyorodik* Már akartam is mondani, hogy szeretném megismerni az LSD néven ismert bájitalt. *kíváncsian pislog*
El kell ismernem, hogy roppant kreatív megoldásokat alkalmazott és valóban jól szórakoztam. A következetességgel nem jár együtt a szívtelenség, és igen, van humorérzékem is. De kérem, jövőre próbáljon meg tanulni is a vizsgájára, vagy brillírozzon a gyakorlati órán, különben kénytelen leszek megbuktatni. Azt a bájitalt pedig felejtse el, mert nem létezik.

Én mindent megtettem Lorcsa néni, de győzött aaaa... Hát szóval sérült voltam. *próbál kifogást találni* Viszont, ha már erre járok, az LS bájital sem létezik, sajnálom. *bűnbánó fejet vág* Viszont a tanárnő nem szeretne nekünk külön órát tartani? Csak eridonosokkal!
Igen, tudom, de legközelebb majd okosabb lesz és nem megy fel repkedni a vasgolyók közé. Közben pedig nem próbál egy aerobic edzést is tartani a seprűjén. Mellesleg, ha valami, hát a kviddicscsapat nem fog tőlem támogatást kapni, az biztos.
Emellett, ha van rá igény, természetesen szívesen segítek az Eridonosoknak. Fontos lenne, hogy minden diák tudja, hogyan kell reagálni éles helyzetekben, akár az elsősegély alapjait is elsajátíthatnák.



Miért nem kapunk támogatást? Na de tanárnő, ez most mélyen érintett! Nem is fontos a kviddicscsapat? *félig döbbent, félig felháborodott hangon kérdezi*
No és milyen programokra tetszettek gondolni így, hogy Önök vezérelnek minket a csillagos égig? Ne tessék titkolózni Lorcsa néni, csak bátran! *buzdítja, mint egy retardált*

Nem, sajnos nem. A kviddicset egy abszolút infantilis játéknak tartom, amiben a gyerekek feleslegesen repkednek a magasban és egymásra vasgolyókat ütnek. Aztán ha megsérülnek, én látom el őket. Szerintem nem kéne az iskolában engedélyezni ezt a sportot. *szigorú tekintet, határozott vélemény és pont*
Az év elején tervezünk egy évnyitó bulit csinálni, aminek keretein belül bemutatkozik az új vezetőség is. Mivel java részt Radúz és a prefektusok szervezik, nem tudok sokat a részletekről, én csak próbálom addig megoldani a klubhelyiségben jelenleg fellépő *köhint egyet* gravitációs gondokat.


Mi sem szeretünk megsérülni, de azért nem semmi teljesítmény volt megnyerni az idényt! Ugye erre legalább büszkének tetszik lenni?
Ugyan már, tarthatnánk repülő show-t! Lorcsa néni és Radúz kézen fogva belebegnének, mi pedig könnyekben szállva meghatódnánk. Nem lenne tökéletes?

Tekintve, hogy mennyi sérülést szereztetek közben, én ezt nem tartom olyan nagy érdemnek. Ha pedig nem szeretnétek ilyen módon megsérülni, ne játsszatok, ilyen egyszerű a képlet.
Szerintem ön lenne az első, aki beütné a fejét a plafonba, esetleg valami lebegő tárgyba, de majd meglátjuk. Remélhetőleg addigra kész leszünk és megtaláljuk azt a vicces kedvűt is, aki ezt felfordulást okozta. *kellemes mosoly*



Ön tegezni tetszett! Tudtam! Egyébként a sérülés az csak egy rossz velejáró, mind vállaltuk, mikor elkezdtük.
Én nem verném be a fejem, mert Ön vigyázna rám, igaz? Tudja Lorcsa néni, nagyon szépnek tetszik lenni. Arra gondoltam, hogy eljöhetne velem teázni, mit tetszik szólni? *csillogó szemekkel pislog a tanárnőre*


Na pont ez az infantilis viselkedés az, amit nem preferálok a kviddicsjátékosokban. A tehetségüket, energiájukat, harci szellemüket értékelem, de fektessék valami kevésbé öngyilkos vállalkozásba és támogatni fogom.
Azt hiszem, ez a kérdés tökéletes lezárása az interjúnak, Szentmihályi úrfi. További szép napot. *mosollyal az arcán elsétál*


Dedede... Lorcsa néni, nem vagyok infantilis, neee, ne tessék elmenni! *kétségbeesetten próbál a tanárnő után nyúlni, de már hiába* Azért köszönöm az interjút!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése