2016. március 30., szerda

Évadzáró értékelés

Kedves Olvasók, kedves Bloggerek!

Eljött az év vége és ezzel lezárult egy nagyon is gyümölcsöző időszak blogunk életében. Az elmúlt év számos változást hozott, gyarapodást a gárdánkban, valamint heti kétszer megjelenő cikkeket, a fejlődés pedig elvitathatatlan, ami nélkületek nem alakult volna így.

A VB segítségével kiírásra került egy szavazás a blog olvasottságával kapcsolatban, amelynek eredményei a következőképpen alakultak:

-  Rendszeresen, és az Eridon ház tagja vagyok - 7
-  Rendszeresen, de nem vagyok eridonos - 1
-  Időnként, de nem vagyok eridonos - 15
-  Időnként, és az Eridon ház tagja vagyok - 2
-  Nem olvasom, és nem vagyok eridonos - 9
-  Nem olvasom, és az Eridon ház tagja vagyok - 3

Ez 33 szavazatot jelent, amelyből 12-en mondták azt, hogy nem látogatnak minket, de 21 fő legalább időnként ellátogat hozzánk! Ez talán így nem tűnik soknak, de a blog havi látogatottsága a cikk írásának pillanatában éppen 570 fő, a napi megjelenítés pedig 10 és 40 között mozog általában, de láthattunk már kiugróan magas számokat is. A Blogger statisztikája szerint jelenleg az e havi pletykarovat vezeti az olvasottsági rátát 26 megjelenítéssel.

Ezúton szeretném megköszönni blogger társaim szorgos munkáját. Első sorban Bakonyi Annamáriának köszönöm, hogy megoszthattam vele a főszerkesztői terheket, Seth Gareth Selwynnek pedig a lektorálásban nyújtott segítségéért tartozunk hálával, természetesen remek cikkeik mellett. Tüszőfűi Lilith kisasszony főleg ajánlókkal látott el minket, hogy senki se unatkozzon üres óráiban, Adrian Blythe úrfi pedig könyvek összefoglalóját hozta a kíváncsi betűfalóknak. Péter Fanni és Vér Lanetta kisasszonyok füle elől semmi sem maradt rejtve, a pletykarovat remek írásait nekik köszönhetjük. 
Mellettük pedig hálásak lehetünk minden alkalmi cikkírónknak is, akik többnyire olvasóink soraiból kerültek ki.

Kívánok minden bloggernek sok-sok lelkesedést a jövőre nézve is, Ti pedig, kedves olvasók, ne feledjétek, hogy bármikor csatlakozhattok hozzánk! 

Jövőre se feledkezzetek el rólunk, az új tanévben újra találkozunk és még meglepetés is vár majd rátok!

Üdvözlettel:
Az Eridon Blog csapata
és
Sebastian Jared Selwyn
főszerkesztő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése